Δυστυχώς δεν έμεινα ευχαριστημένη με την οργάνωση . Τα ραντεβού είχαν μπερδευτεί τα κορίτσια έτρεχαν να τα προλάβουν όλα και υπήρχε μια γενικότερη σύγχυση . Άργησα 45’ να ξεκινήσω . Τα κορίτσια πολύ καλά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Helen•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🥰🥰🥰🥰🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Θάλεια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🥰🥰🥰🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Θάλεια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Fantastic service. Spotless environment and professionals with attention to detail.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Πεντικιούρ
Christina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κακό λιμάρισμα σε οβάλ-almond και δεν είχαν όλα τα νύχια το ίδιο σχήμα. Το κατέβασμα της βάσης του υλικού απο προηγούμενο μανικιούρ έφθειρε την επιφάνεια του νυχιού και ήταν ανάγλυφη σε μερικά νύχια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•Μανικιούρ