Είχα χρόνια ονυχοφαγία και ντρεπόμουν να δείξω τα χέρια μου. Από την πρώτη μου επίσκεψη στο μαγαζί, ένιωσα άνετα και περιποιημένη. Οι τεχνίτριες με βοήθησαν με υπομονή και τώρα για πρώτη φορά νιώθω περήφανη για τα νύχια μου! Σας ευχαριστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
Μάρω•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ για την τέλεια περιποίηση!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
Κωσταντίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλυτερότερες❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστιάνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από το Παγκράτι στην Καλλιθέα για νύχια , αλλά Άξιζε τον κόπο , μπράβο στην ομάδα 👏
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
Κωσταντίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για πρώτη φορά και με ανέλαβε η Βάνα — πολύ καλή στη δουλειά της και ευγενική! Θα ξαναπάω να δω αν όλα είναι σταθερά καλά ή αν απλώς έτυχε.