Πολύ καλή δουλειά, προσεγμένη! Το περιβάλλον πολύ ευχάριστο και εξυπηρετικό όπως και η κοπέλα που με εξυπηρέτησε! Θα το ξανά προτιμήσω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Πεντικιούρ
BLONTZOU•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα η δουλειά των κοριτσιών μου κράτησε πολύ καιρό και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Doraantonopoulou•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη για πρώτη φορά που πήγα. Θα ξαναπάω σίγουρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Πεντικιούρ
Φωτεινη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένα πραγματικά υπέροχο μαγαζί, γεμάτο ευγένεια, επαγγελματισμό και θετική ενέργεια! Κάθε φορά που πηγαίνω νιώθω σαν να μπαίνω σε έναν χώρο που με φροντίζει με αγάπη. Τα κορίτσια είναι εξαιρετικές στη δουλειά τους, προσεκτικές, δημιουργικές και πάντα με το χαμόγελο! Η ατμόσφαιρα είναι τόσο ζεστή που δεν θες να φύγεις. Το αποτέλεσμα στα νύχια πάντα άψογο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ Ημιμόνιμο