Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα για μια ακόμη φορά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Πεντικιούρ
AFRODITI•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Την επόμενη μέρα τα τρία νύχια είχαν χαλάσει
Έφυγαν τελείως
Την μεθεπόμενη τα 4
Ούτε 24 ωρες
Μανικιούρ ημιμονιμο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ
Ντία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά όπως πάντα 🫶🏼✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Despina•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κανένα πρόβλημα με το προσωπικό ,ήταν όλες ευγενέστατες αλλά δυστυχώς τα νύχια μου μετά από 3 μέρες άρχισαν να σπάνε στις γωνίες .Θεωρω δεν είχε αρκετό υλικό πάνω το νύχι ,παρόλα αυτά είχα πληρώσει για ενισχυμένο ημιμονιμο