Επισκέφτηκα τον χώρο για πρώτη φορά και ανέλαβε την υπηρεσία μου η Θωμαή. Εξαιρετική στη δουλειά της , έδινε σημασία σε κάθε λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα που μου πρόσφερε ήταν το ιδανικό. Απόλυτα ικανοποιημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Μανικιούρ
Ξένια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
παρόλο που άργησα στο ραντεβού με εξυπηρέτησε με χαμόγελο και χωρίς ,"έκπτωση" στην εργασία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ
Xrisa•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Στέλλα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
5/5 !! 🫶
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ Ημιμόνιμο