εμένα την πρώτη μέρα χαλάσανε τα χαλάσανε τα νύχια μου η κοπέλα δεν ήξερε καθόλου ούτε να φτιάξει σχέδια ήτανε απαράδεκτη και η συμπεριφορά τις κριμας γιατί είναι εξαιρετικό ο χορός του μαγαζιού.το κατάστημα εξαιρετικο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ
ειρήνη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο μέρος φοβερά νύχια , η κοπέλα πολύ ταλαντούχα 🥹🫶🏻
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα και εξαιρετική δουλειά θα το ξανά έκανα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γκιοκα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψογη οπως παντα!Ευχαριστω πολυ Φερναντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άντα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Νομίζω το καυτερό στην Καλλιθέα δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα ακόμη γιατί είμαι στην Καλλιθέα 5 χρόνια αλλά νομίζω ΤΟΠ 3 σίγουρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ Ημιμόνιμο