Πολυ καλη εξυπηρετηση απο ολα τα κοριτσια!
Θα ξαναπαω σιγουρα
Πεντικιούρ
ΑΡΓΥΡΩ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον , εξαιρετικοί στη δουλειά τους και πολλές υπηρεσίες.
Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στη Πάρο.
Μανικιούρ
Τζένη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι φανταστικός. Πολύ όμορφο design που αποπνέει ηρεμια και γαλήνη. Ευγενέστατο προσωπικό, χαμογελαστό με διάθεση να σε ακούσουν και να βρείτε μαζί το επιθυμητό αποτέλεσμα για κάθε σου ανάγκη. Δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Ο απόλυτος χώρος περιποίησης