Εξαιρετική εμπειρία! Πολύ προσεγμένη δουλειά στο πεντικιούρ, με λεπτομέρεια και φροντίδα. Ο χώρος υπέροχος.
Πεντικιούρ
Fay•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος ειναι φανταστικός και πεντακάθαρος! Η Τζούλια είναι απίστευτη τέχνητρια με χρόνια πείρας κ ταχύτητα. Έχει γνώση και είναι προσεκτική! Σίγουρα θα ξανά κλείσω ραντεβού. Μπράβο σας 🤍🧿
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Julia•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Dimitra•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο κατάστημα καλή εξυπηρέτηση
Πεντικιούρ
Razumova•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Excellent service, lovely studio and friendly staff!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ioanna•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος, πολύ σωστοί επαγγελματίες, μεγάλη ευκολία στην εύρεση ραντεβού μέσω της πλατφόρμας και καλή ποιότητα υπηρεσιών.