Ο Κωνσταντίνος είναι εξαιρετικός και ο χώρος πολύ όμορφος
Όλα εξαιρετικά όπως πάντα! Τα κορίτσια είναι φανταστικά και κάνουν εξαιρετική δουλειά
Για μια ακόμα φορά εξαιρετική εξυπηρέτηση και τέλειο χτένισμα!
Όλα πολυ καλα!πολυ ευγενικοί ολοι τους!Η Νικη πολυ καλή κ ήρεμη, προσέχει τη λεπτομέρεια.
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών