Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Άψογη εξυπηρέτηση, τέλειος χώρος, πεντακαθαρος και τα κορίτσια υπέροχα όλα!!! Τα πιο τέλεια νύχια και με μεγάλη διάρκεια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος Μ•Πεντικιούρ
ΑΡΙΤΖΑΚΗ•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τρομερή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος K•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα αψογα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος L•Μανικιούρ
Ελενη•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
.!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος L•
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Eni•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για πρώτη φορά πήγα στον συγκεκριμένο χώρο. Η τεχνητρια θεώρησε ότι δεν χρειάζομαι πεντικιούρ απλό αλλά κάποιο άλλο θεραπευτικό πρόγραμμα που πραγματικά δεν έχω χρειαστεί ούτε μου έχουν προτείνει ποτέ σε άλλα μανικιούρ. Πλήρωσα παραπάνω 5 ευρώ χωρίς να έχω δηλώσει στην εφαρμογη ότι θέλω θεραπευτικό. Μου χάιδευε τα πόδια ρώτησα γιατί δεν περιποιείται τα νύχια εις βάθος και μου είπε ότι έχει ‘ελαφρύ χέρι’. Εννοείται ότι δεν ξανά πηγαίνω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υπάλληλος L•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο