Όλα ήταν εξαιρετικά!!!!! Μπράβο σε όλη την ομάδα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail artist 4 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ!!
Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΘΕΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!! ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΟ ΚΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ!!!!