Όλα τα κορίτσια είναι καταπληκτικά και εξαιρετικοί επαγγελματίες!!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μουρτζακη Ι.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν είναι πρώτη φορά που έρχομαι. Είμαι ευχαριστημένη.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΥΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο περιβάλλον καθαρό και με ωραία διακόσμηση. Θα ήθελα λίγο περισσότερη προσοχή στο πεντικιούρ...πονουσα αρκετά και στο τέλος δεν μου έβαλε καν κρέμα και βιαζόταν γιατί είχε έρθει εμβόλιμα μια άλλη πελάτισσα και την εξυπηρετούσε ταυτόχρονα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Παπαδάκη•Πεντικιούρ
Dominique •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
τέλειο αποτελεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Παπαδάκη•Συντήρηση Νυχιών
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η Εβελίνα ,και εξυπηρετική! Μου άρεσε πολύ το πεντικιούρ και είναι λόγος να ξαναπάω στο συγκεκριμένο μαγαζί για πεντικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εβελίνα Ψαλιδάκη•Πεντικιούρ