Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εβελίνα Ψαλιδάκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Kalligiannaki•22 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Εβελίνα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εβελίνα Ψαλιδάκη•Πεντικιούρ
Kalligiannaki•22 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα μια χαρά. Φυσικά και θα ξαναπάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη Αμαργιωτάκη•Πεντικιούρ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•24 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός και τακτοποιημένος χώρος !Με εξυπηρέτησε η Εβελίνα η οποία ήταν εξαιρετική στη δουλειά της και πολύ γλυκιά και σεβάστηκε πλήρως την ευαισθησία μου στα επωνύχια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εβελίνα Ψαλιδάκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•24 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν συνηθίζω να αφήνω κακές κριτικές, αλλά νιώθω ότι πραγματικά χρειάζεται να δωθεί feedback. Πρώτη φορά φεύγω απογοητευμένη με το αποτέλεσμα από αυτό το μαγαζί. Νιώθω πραγματικά ότι "ξεπετάχτηκα"... :/
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρίνα Γραφανάκη•Συντήρηση Νυχιών