Υπέροχη εμπειρία!!!
Ομορφος φιλόξενος ζεστός και πεντακάθαρος χώρος!!
Τέλεια η υπηρεσία που μου παρείχατε....
Σας ευχαριστώ πολύ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Παπαδάκη•Κλασικές Θεραπείες Προσώπου
Μαρια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Φανταστική εμπειρία!!
Πεντακάθαρος όμορφος και φιλόξενος χωρος!!!
Ευγένια !!!!!!
Επαγγελματισμός!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Παπαδάκη•Θεραπεία Προσώπου με Ραδιοσυχνότητες
Μαρια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εχω κλείσει ραντεβού για express και μου κάνει κανονικό χωρίς να με ενημερώσει( ούτε για τον χρόνο ούτε για τα χρήματα) στο τέλος αφού πάω να πληρώσω λέει δεν το είδα. Μα είναι η δουλειά της να ελέγχει τα ραντεβού της! Το πρώτο τέταρτο ήταν στο efood και ταυτόχρονα με τα νύχια έκανε παραγγελία κιόλας! Μη επαγγελματίας τουλάχιστον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Παπαδάκη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Καλλιοπη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Εβελίνα υπέροχη! Μου έφτιαξε τα νύχια όπως ακριβώς ήθελα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εβελίνα Ψαλιδάκη•Συντήρηση Νυχιών