Η Δέσποινα είναι εξαιρετική!Εχει αντίληψη και δημιουργεί ακριβώς αυτό που θέλεις κ σου ταιριάζει.Ειμαι 100% ικανοποιημένη ,την συστήνω ανεπιφύλακτα !!!!
Εξυπηρετήθηκε από ΔέσποιναΧ.•Γυναικείο Κούρεμα
ΠΑΠΑΔΑ ΜΑΡΙΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Maria•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου έκαναν πολύ ωραίο χτένισμα και οικονομικά.😊
Εξυπηρετήθηκε από ΔέσποιναΧ.•Χτένισμα
Ξανθουλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάω χρόνια και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη ωστόσο αυτή τη φορά δεν καταφέραμε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα στα μαλλιά. Ίσως και εγώ δεν εξήγησα σωστά. Παρόλο αυτά συμβαίνουν θα ξανά δώσω ευκαιρία. ❤️🩹