Έμεινα απολύτως ικανοποιημένος, εξαιρετική η Λυδία!!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Κούρεμα Αντρικό
ΝΙΚΟΣ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κομμωτήριο! Να φύγει ο πελάτης ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους είναι η προτεραιότητα τους !
Εξυπηρετήθηκε από Λια•Χτένισμα
ΒΙΚΥ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική,ευγενική !!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Χτένισμα
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το κούρεμα και το χτένισμα. Η Λυδία ξερει να κουρεύει και το άγγιγμα της ειναι χάδι στο κεφάλι. Σίγουρα θα ξαναπάω όταν θα ξαναπάω Αθήνα.
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Γυναικείο Κούρεμα
Maria•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία με την Λυδία για άλλη μια φορά !