Όλα εξαιρετικά όπως πάντα.Περαν του ότι ο χώρος είναι πολύ ζεστός και όμορφος, τα κορίτσια είναι πάντα τόσο εξυπηρετικά και γλυκύτατα. Η Λυδία απίθανη, τις εμπιστεύομαι τα μαλλιά μου με κλειστά μάτια !!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Γυναικείο Κούρεμα
Ιωάννα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
μπορούμε απλά να τις αποκαλούμε πολύ εργαλεία!!!σας ευχαριστώ που με ομορφαινεται κάθε φορά!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Λια•Βαφή Μαλλιών
Νίκη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά και έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις...
Ελπίζω και στο μέλλον να μείνω εξίσου ικανοποιημένη...
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Βαφή Μαλλιών
Αικατερίνη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικές κοπέλες με επαγγελματισμό!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Γυναικείο Κούρεμα
Αγγελική•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για αλλη μια φορα το χρωμα βγηκε υπεροχο και η συνολικη εμπειρια ηταν πολυ καλη.