Βαφή με Λία και κούρεμα με Λυδία. Νέο χρώμα στη μαμά και νέο κούρεμα. Το αποτέλεσμα εκπληκτικό. Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα αλλά κυρίως για τον επαγγελματισμό και την τιμιότητά σας!
Ευγένεια εξαιρετικές υπηρεσίες και πολύ καλό αποτέλεσμα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το κομμωτήριο αυτό ! Σπάνιο για συνοικιακό κατάστημα .
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Κούρεμα Αντρικό
Γιάννης Μελεμενής •9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έχω λόγια. Ευγένεια, επαγγελματισμός, προσοχή στη λεπτομέρεια, συμβουλές ακόμα και εκτός εμπορικού επιπέδου. Λυδία σε ευχαριστώ πολύ για μια ακόμη φορά!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Γυναικείο Κούρεμα
ΔΗΜΗΤΡΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικό προσωπικό, χαμογελαστές και έκαναν ακριβώς αυτό που ήθελα στα μαλλιά μου.