Ωραίο κλίμα με ησυχία κ σεβασμό προς τον πελάτη!Πολύ καλά κορίτσια όλα!Κοιτάζουνε να μείνεις ευχαριστημένη!Και πολύ ωραίο κούρεμα!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Γυναικείο Κούρεμα
ΑΘΗΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες του καταστήματος, πολύ καλή δουλειά στη βαφή και στο hair bottox που έκανα.
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Βαφή Μαλλιών
Stella•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχοι όλοι οι τεχνίτες. Εντάξει για την Λυδία δεν έχω να πω κάτι, της έδειξα πως τα θέλω και απλά μου έκανε ακριβώς ότι ζήτησα. Απίστευτο αποτέλεσμα και απίστευτοι επαγγελματίες.