Έκανα λούσιμο και χτένισμα, ήταν υπέροχα, πολύ προσεγμένα, δεν περίμενα καθόλου το ραντεβού ήταν ακριβώς στην ώρα χωρίς καθυστέρηση,το κατάστημα καθαρό, οι κοπέλες ήταν εξυπηρετικές και με το χαμόγελο στα χείλη.
Ευχαριστώ πολύ.
Εξυπηρετήθηκε από Σταυρουλα•Χτένισμα
Makrina Theo•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση!Όλα τα κορίτσια ειναι ολα εξαιρετικά!