Η Λια έκανε ένα πολύ ωραίο χτένισμα τονίζοντας το bob cut της Λυδίας!
Ευχαριστώ!!!
Εξυπηρετήθηκε από Λια•Χτένισμα
Έλενα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η δουλειά των κοριτσιών είναι υπέροχη, είναι πολύ προσεκτικές και ευγενικές.
Εξυπηρετήθηκε από Σταυρουλα•Βαφή Μαλλιών
Lydia•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειμαι πολυ ευχαριστημένη απο τις υπηρεσίες τους καθε φορά
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Βαφή Μαλλιών
Zoi•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για κάποια πράγματα δεν υπάρχουν λόγια. Εκπληκτική εξυπηρέτηση, επαγγελματισμός, ανθρωπιά και τιμιότητα στο έπακρον. Σας ευχαριστώ πολύ μέσα απ' την καρδιά μου για όλα!