Ειχα ραντεβού για κουρεμα. Μετά το φορμάρισμα συνέχισαν να με κουρεύουν για να τελειοποιήσουν το αποτέλεσμα, αλλά μου χρέωσαν το φορμάρισμα χωρίς να το πουν εκ των προτέρων. Δεν είναι σωστό.
Εξυπηρετήθηκε από ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΑΛΑΟΥΝΗ•Γυναικείο Κούρεμα
Maria•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Με περιποιήθηκε η Έλενα ! Κούρεμα φορμάρισμα όπως τα ήθελα! Μου έδωσε συμβουλές για την περιποίηση των μαλλιών μου ! όλα τέλεια
Εξυπηρετήθηκε από ΕΛΕΝΑ•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελπιδα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επαγγελματίες, συνεπής στο ραντεβού που είχα κλείσει, πέτυχαν το χρώμα από τις ανταύγειες όπως το ήθελα , ευχάριστο περιβάλλον, εξαιρετική σχέση ποιότητας - tιμής! Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Εξυπηρετήθηκε από ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΑΛΑΟΥΝΗ•
Head SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
christina•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επαγγελματιες !
Εξυπηρετήθηκε από ΕΛΕΝΑ•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επαγγελματίας, τυπική, ευγενική, καθαρή. Υπηρεσίες ελαφρώς ακριβές αλλά στα πλαίσια της περιοχής που δραστηριοποιείται