Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Το πιο καλο περιβάλλον εξυπηρέτηση τέλεια καθαρά το χτένισμα μου φανταστικό μου κρατάει ότι κάνω τέλειες ανταύγειες και ξέρει να σου πει ω τι σου πάει και να σε βγάλει από λάθος επιλογές
Εξυπηρετήθηκε από Άρτεμις•Χτένισμα
Μαρια•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά χαμόγελο και ευγένεια όσο για το χτένισμα τέλειο
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία•Χτένισμα
Μαρια•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι το πιο σημαντικό σε ένα μαγαζί να υπάρχει αυτός ο ευχάριστος χώρος και ή ευγένεια και να ξέρουν τι θες πριν μιλήσεις … δε της αλλάζω με τίποτα όσο για το χτένισμα μου τοπ!!!!!!!!!!