Από τα καλύτερα κομμωτήρια με διαφορά. Είναι επαγγελματίες στα πάντα ❤️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαίρη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τέλεια έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη
Εξυπηρετήθηκε από Θέρα•Χτένισμα
Marina•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα!Επισκέφτηκα πρώτη φορά το κομμωτήριο και ενθουσιάστηκα από το αποτέλεσμα!Το χρώμα στα μαλλιά υπέροχο και το κούρεμα φανταστικό!Επαγγελματίες και ευγενέστατοι όλοι!
Εξυπηρετήθηκε από Θέρα•Βαφή Μαλλιών
Eleni K.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική η Θέρα, πάντα είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Εξυπηρετήθηκε από Θέρα•Χτένισμα
Valentina•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η καλύτερη εμπειρία μου σε κούρεμα μέχρι στιγμής στην Αθήνα!!!