Κουρεύομαι πάνω από 10 χρόνια και δεν έχω ποτέ κανένα παράπονο. 10/10
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν τέλεια, έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Εξυπηρετήθηκε από Ρένα•Βαφή Μαλλιών
ΑΘΗΝΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα! Ο χώρος πολύ όμορφος και όλοι στο μαγαζί πολύ εξυπηρετικοί και ευγενικοί!!
Εξυπηρετήθηκε από Ρένα•Βαφή Μαλλιών
ΒΑΣΙΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες.! Πέτυχαν ακριβώς το χρώμα που τους ζήτησα στο μαλλί και πρόσεξαν μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια στο κούρεμα. Ενδιαφέρονται πραγματικά για τον πελάτη.!
Βαφή Μαλλιών
ΓΕΩΡΓΙΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο αποτέλεσμα, επαγγελματίες και πολύ ευχάριστος χώρος!