Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη. Τέλειο το αποτέλεσμα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειριαννα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το κομμωτήριο για ένα κουρεμα. Η εξυπηρέτηση ηταν άψογη και η δουλεια που εγινε στο μαλλι παρα πολυ καλη. Εχω ηδη κλεισει το επομενο ραντεβου. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Εξυπηρετήθηκε από Ρένα•Γυναικείο Κούρεμα
ΑΝΘΕΜΙΣ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα όπως πάντα !!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
ΣΙΛΙΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για κούρεμα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη.!!
Εξυπηρετήθηκε από Θέρα•Γυναικείο Κούρεμα
ΓΕΩΡΓΙΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεγμένος χώρος, άμεση εξυπηρέτηση, φιλικότατο προσωπικό και η κομμώτρια ήταν ανοιχτή στις δικές μου παρατηρήσεις, είχε ωραίες προτάσεις και γενικώς το μαγαζί είχε μια ωραία ατμόσφαιρα.