Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Φοβερή η Ρενα! Κάναμε κάτι τέλεια κοτσιδάκια. Ακριβώς αυτό που της έδειξα. Τρομερή δουλειά με λεπτομέρεια!!!
Εξυπηρετήθηκε από Ρένα•Χτένισμα
Παναγιώτα•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερό αποτέλεσμα! Είμαι χρόνια πελάτισσα. Είναι οι καλύτεροι στην κερατίνη δεν τους αλλάζω με τίποτα. Για τους επόμενους μήνες ξέρω ότι έχω ξεμπερδέψει και θα έχω το τέλειο μαλλί!!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νεφέλη•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτη εξυπηρέτηση. Τέλειο αποτέλεσμα. Έφυγα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Μπράβο σας !!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Πεγκυ•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια !!!!! Ακριβώς αυτό που ζήτησα
Εξυπηρετήθηκε από Θέρα•Χτένισμα
Χαρά•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν η δεύτερη φορά που πηγαινω. Αυτή την φορά ήθελα να κοντυνω τα μαλλιά μου, εδειξα συγκεκριμένη φωτογραφία και το αποτέλεσμα ηταν διαφορετικό και το χειρότερο ειναι οτι απ την μια πλευρά ειναι πιο μακρυ.