Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
281 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Έκανα την Ιαπωνική θεραπεία μαλλιών. Φοβερό αποτέλεσμα με την πρώτη εφαρμογή
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα κορίτσια που ήταν εκεί ήταν ευγενέστερες, χαμογελαστές και πολύ εξυπηρετικές. Όσο για την θεραπεία δεν ξέρω αν εγώ έκανα κάποιο λάθος αλλά μου είπαν να λουστώ μετά από 3 μέρες, αυτή ήταν η μόνη οδηγία που έλαβα και με το που πέρασαν 3 μέρες τα έλουσα και τα άφησα να στεγνώσουν μόνα τους. Τα μαλλιά μου βγήκαν απαλά και χωρίς φριζαρισμα που μου άρεσε πολύ αλλά ήταν ίσια πάνω στην ρίζα αλλά υπήρχαν εμφανές τούφες οι οποίες ήταν σγουρές πίσω και στο πλάι της κεφαλής.
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλό κούρεμα, φιλική ατμόσφαιρα, εξαιρετική σε όλα
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Γεωργία ήταν τέλεια,ευχάριστη και πολύ φιλική. Ασχολήθηκε μαζί μου λέγοντας την γνωμη της με λεπτομέρεια και μου πρότεινε ιδέες.Το κουρεμα που μου έκανε ήταν φοβερό και την συστήνω ανεπιφύλακτα.Σίγουρα θα κλείσω σύντομα το επόμενο ραντεβού μου.
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επισκεφτηκα για πρωτη φορα το HAIR ME UP αφου ειχα παρακολουθησει πολλες φορες τη Γεωργία στο ΙΝSΤΑGRAM Δεν μπορεσα να αντισταθω στισ συμβουλές τησ και πραγματικά δικαιωθηκα!Υπέροχη δουλεια και φιλικο περιβάλλον!Για πρωτη γνωριμία εκανα τη θεραπεια DAVINES NATURALTECH NOURISHING AND KERATIN BOOSTER !Ta μαλια μου ανανεωθηκαν ειναι απαλά και ενυδατωμένα.Οι φίλες μου με ρωτησαν τι εκανα και αν τα εβαψα γιατί εκτος των αλλων ανανεωθηκε και το χρωμα! Συνιστω ανεπιφύλακτα!!!
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
5
1
5
6
7
46
7