Φοβερή εξυπηρέτηση και πολύ ευγενικοί όλοι. Μπράβο πολύ ευχαριστημένη!!!
Dimitrakopoulou•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπεροχη εμπειρια, εφυγα με πανεμορφα νυχια και ξεκουραστα ποδια!
ΙΩΣΗΦΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική 👏👏
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΛΛΙΑ
Γιωτα Μ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Σονια είναι φοβερή και τα κορίτσια φιλόξενα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σονια
Νεφελη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πάντα μένω ικανοποιημένη και ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά, φιλόξενα και ευχάριστα. Οι τιμές είναι αρκετά λογικές στα πλαίσια της αγοράς.