Η Σόνια έχει γίνει αγαπημένη. Πάντα ευγενική, χαμογελαστή, εξυπηρετική, πάντα εξαιρετική στην δουλειά της. Με γνώση και γούστο. Εγώ μόνο μαζί της κάνω μανικιούρ πεντικιούρ και χτένισμα. Σόνια σ ευχαριστώ.
Εξυπηρετήθηκε από Σονια
Βουγιουκα Β.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ημιμονιμο χρώμα με την Αννα. Πολύ γλυκιά και πολύ καλή στη δουλειά της, με λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αννα
Αγγελική•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τελεοα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σονια
Andrii•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
👍🏻 καλή δουλειά !!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Σονια
Καραγιάννη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Νομίζω ότι τα κορίτσια φέρονται λίγο άσχημα στα νύχια μου με αρκετά έντονες κινήσεις και πολλή πίεση. Έχω έρθει αρκετές φορές και παρατηρώ ότι υπάρχει μία βιασύνη και νιώθω ότι η δουλειά πρέπει να βγεί σε συγκεκριμένο χρόνο και χωρίς να υπάρχει κάποια πρόταση από τα κορίτσια για κάτι διαφορετικό. Κυρίως όμως με απασχολεί ότι νιώθω άσχημα όταν λιμαρουν τα νύχια μου για να κοντυνουν.