Πηγαίνω τακτικά για μανικιούρ και πεντικιούρ, η εξυπηρέτηση είναι πάντα άψογη, ο χώρος καθαρός και το αποτέλεσμα προσεγμένο κάθε φορά. Είμαι πολύ ικανοποιημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σονια
Andrii•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία!
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΛΛΙΑ
Γεωργια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή δουλειά απολα τα κορίτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σονια
GWGW•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ωραίος χώρος. η Νατάσα είναι επαγγελματίας και πολύ ευγενική.