Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από το χτένισμα που μου έκανε η Κάλλια. Ευχάριστη προσωπικότητα, συνεργάσιμη και πραγματικά με ικανοποίησε πολύ το αποτέλεσμα. Θα ξαναπάω σίγουρα. Ευχαριστώ πολύ.
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΛΛΙΑ
Χρυσουλα Κ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια! Καθόλου αναμονή, άψογο αποτέλεσμα!
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΛΛΙΑ
Κατερίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σχετικά αυτό το κουρείο είναι το καλύτερο που έχω πάει. καλή εξυπηρέτηση και το προσωπικό κάνει καλή δουλειά σχετικά με τα κουρέματα.
Φίλιππος•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία όπως κάθε φορά! Ευχαριστώ πολύ :)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σονια
Μαρία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστικά όλα τα κορίτσια
Εύγενικες και καλές τιμές