Ο Γιώργος είναι ιδιαίτερος σε αυτό που κάνει... Αγαπάει το επαγγελμά του για αυτό φαίνεται έντονα.... το κατάστημα έχει τρομερία ατμόσφαιρα... συγχαρητήρια σε όλους
Εξυπηρετήθηκε από Γεώργιος Καλαμπούκας•Κούρεμα Αντρικό
Πέτρος•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες και πολύ καλά παιδιά .. Συγχαρητήρια καλές δουλειές !!!
Εξυπηρετήθηκε από Γεώργιος Καλαμπούκας•Κούρεμα Αντρικό
Αριστείδης•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον Με εμπειρία στη δουλειά τους και Άρτια εξυπηρέτηση
Εξυπηρετήθηκε από Γεώργιος Καλαμπούκας•Κούρεμα Αντρικό