Κάθε φορά είναι όλο και καλύτερα! Δεν είχα ποτέ στο παρελθόν τόσο όμορφα και υγιή νύχια. Οι άνθρωποι με άριστη ενέργεια και οι υπηρεσίες πάντα σωστές, αποτελεσματικές και ευχάριστες. Ευχαριστώ γιατί άλλαξε ο τρόπος που έβλεπα τα «νυχάδικα». Ηρεμία και επαγγελματισμός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ενη Λ.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χαριτίνη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά, ευχάριστος και καθαρός χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Electra•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ικανοποιημένη και η Βασιλική είναι εξαιρετική από κάθε άποψη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Vanessa•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Αποτρίχωση Φρυδιών