Το καλύτερο πεντικιούρ που έχω κάνει όπως και το καλύτερο μανικιούρ. Η περιποίηση είναι λεπτομερής και σχολαστική! Ό,τι πρέπει για εμάς που κινούμαστε πολύ μέσα στη μέρα <3 <3 <3
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Πεντικιούρ
Δαναη Κ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιλένια •Αποτρίχωση με Κερί Χέρια και Μασχάλες
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προσεκτικό γαλλικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτική δουλειά. όμορφος χώρος και καθαρός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Αποτρίχωση Φρυδιών