Έκανα το πρώτο μου lash lift&tint με την Ιλένια και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη! Οι φίλες μου ενθουσιάστηκαν με το τελειο αποτέλεσμα! Ότι έπρεπε για τις γιορτές!Ο χώρος ήταν πολύ καθαρός και όμορφος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιλένια •Lash Lift
Μαρίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αυτή τη φορά οι βλεφαρίδες μου βγήκαν αρκετά γυρισμένες και στις άκρες τσάκισαν την επόμενη μέρα.
Δεν φαίνεται πολύ ωραίο το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Lash Lift
Μαριάνθη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα που με ανέλαβε ήταν πολύ καλή και πρόσεχε την κάθε λεπτομέρεια!