Όμορφος χώρος, θετική αύρα και πολύ ευγενική τεχνητρια. έμεινα πολύ ευχαριστημένη. θα το ξαναεπιλεξω! 5/5
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ
Aggeliki•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή περιποίηση. Πολύ όμορφο περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Christina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμαααα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Amalia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια ατμόσφαιρα και καθαριότητα ! Έμπειρο και ευγενικό προσωπικό !
Αποτρίχωση με Laser
EMMIE•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συμπαθέστατη η Ιλένια και με έκανε να νιώσω άνετα πολυ γρήγορα! Ο χώρος πεντακάθαρος και η ατμόσφαιρα χαλαρωτική. Έγινε πολύ καλή δουλειά, θα ξαναπάω σίγουρα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιλένια •Αποτρίχωση με Κερί Μπικίνι