Υπέροχο μέρος ! Οι υπάλληλοι ευγενεστατες, φιλικές και προσιτές. Έχω επισκεφτεί αρκετές φορές το μέρος και είμαι πολύ ευχαριστημένη με τον επαγγελματισμό και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει. Άριστα 10!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ξανθη Μ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευγενικοί και γρήγοροι... όλα μια χαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιλένια •Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
Αλέξανδρος•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια ‼️ Για άλλη μια φορά άψογη εξυπηρέτηση 😊 εύχομαι τα καλύτερα πάντα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Αποτρίχωση με Κερί Μπικίνι