Αρκετά ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες λέιζερ και σχηματισμο φρυδιών. Φοβερές κοπέλες, συστήνω ανεπιφύλακτα να το επισκεφτείτε!
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Aspa•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα lash lift και tint για πρώτη φορά και μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!! Οι βλεφαρίδες μου είναι τέλειες ,είναι λες και φοράω μάσκαρα! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και οι υπάλληλοι πολύ ευγενικές και γλυκές! Άμα σκέφτεστε να κάνετε lash lift να πάτε σίγουρα σε αυτό το μαγαζί!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιλένια •Lash Lift
ΜΑΡΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όπως πάντα όλα τέλεια! ευγενικό προσωπικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιλένια •Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες