καλύτερη επέκταση που έχω κάνει ever με gel. Πολύ λεπτό, φαίνονται σαν φυσικά. Ελένη σε ευχαριστώ πολύ!!
Όλα τα κορίτσια είναι ευγενεστατα και πάντα χαμογελαστα! Σας ευχαριστώ πολύ!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Κωνσταντίνα Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για αποτρίχωση στα χέρια. Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν πολύ καλή. Όμως ο χώρος δε μου φάνηκε καθαρός.
Αποτρίχωση με Laser
ΧΡΥΣΟΥΛΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αστέρια τα κορίτσια!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Συντήρηση Νυχιών
Παρασκευή Θ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κατεβαίνω από βόρεια για να φτιάξω τα Νυχια μου με την Θεοδωρα πολύ λεπτομερή δουλειά την εμπιστεύομαι ☺️