Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, ευχάριστο περιβάλλον, ευχάριστο προσωπικό, έκλεισα επί τόπου το επόμενο μου ραντεβού.☺️
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Gabriela•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
♥️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
βασιλειαδη •περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι ενθουσιαμενη με το αποτέλεσμα δεν έχω κάνει γενικά επιμήκυνση στα νύχια λόγο ότι δεν με βολεύει αλλά μπωρο να πω ότι τελικά μου αρεσει πολύ και κιταω τα νύχια μ και χερομαι ευχαριστώ πολύ και η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν ειπεροχη
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελπίδα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πάντα ωραίο αποτέλεσμα.
Πεντικιούρ
Katerina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο μαγαζί, υπέροχα κορίτσια! Καθαρός χώρος, οργάνωση, καθόλου αναμονή, εξαιρετικό αποτελεσμα που κρατάει πολύ καιρό! Τις προτείνω ανεπιφύλακτα! 🖤