Ομορφος και καθαρός χώρος, με επαγγελματισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό, ενώ το αποτέλεσμα στα νύχια μου ήταν καλο και με διάρκεια. Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χαρά•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν καθαρός και καλός χώρος με έμπειρο προσωπικό
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρίνα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εκπληκτική η Σταυρούλα και πολύ γλυκιά και ευγενική!
Πεντικιούρ Αντρικό
Κυτιανη Τ.•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν όλα τέλεια. Εξαιρετική δουλειά και απίστευτες επαγγελματίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Συντήρηση Νυχιών
Στεφανία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αγαπώ Glitterland! φοβερές υπηρεσίες, ταχύτητα, καθαριότητα, εξυπηρέτηση, όλα σούπερ!