η Σταυρούλα ήταν υπέροχη και με βοήθησε με το θέμα που έχω και μπαίνει το νύχι στο δέρμα αντιμετωπίζοντας το με πολύ επαγγελματισμό και δε με πόνεσε και καθόλου ενώ συνήθως πονάει πολύ το σημείο. για ακόμα μια φορά πολύ ικανοποιημένη συνολικα !
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
MARIA•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά όλα, ευγενικές κ φιλικές, γρήγορη κ καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Anastasia•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αθήνα είναι υπέροχη!
Ευγενική, γρηγορη, αποτελεσματική και με ελαφρύ χέρι!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ Αντρικό
Κυτιανη Τ.•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεκτική και γρήγορη η Γιούλη στο πεντικιούρ. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα και με διάρκεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο