Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντίνα•22 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ενίσχυση με acrygel πρώτη φορά σήμερα εφόσον ήθελα να αντέχουν περισσότερο τα νύχια μου παρόλο που είχα κλείσει ραντεβού για ενισχυμένο σελακ με εξυπηρέτησαν!Επίσης μου έχτισε και δύο νύχια που μου είχαν σπάσει εντελώς! Η Γιούλη και η Λύδια με ανέλαβαν σήμερα ήταν γρήγορες και ευγενικές!το αποτέλεσμα είναι ωραίο και πιστεύω θα είναι πιο ανθεκτικά μέχρι το επόμενο ραντεβού!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Antonia•23 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά υπηρεσία κι πολύ καλά κι συμπαθητικά τα κορίτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Kk•23 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστη εμπειρία, συνέπεια στο ραντεβού, ταχύτητα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη •Πεντικιούρ