Άψογη εξυπηρέτηση με το καλύτερο αποτέλεσμα όπως πάντα! ευχαριστω πολύ
Εξυπηρετήθηκε από Μαρισα •Πιάσιμο Μαλλιών
Πωλινα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικά!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένη !!!
Εξυπηρετήθηκε από Φερωνίκη •Πιάσιμο Μαλλιών
Μαντλιν Τ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η τεχνήτρια Σοφία είναι πάρα πολύ καλή και προσέχει την κάθε λεπτομέρεια.
Ωστόσο θεωρώ ότι χρειάζεται περισσότερος χρόνος διαθέσιμος στις τεχνήτριες για κάθε ραντεβού για ένα ωραίο αποτέλεσμα, όπως και βγαίνει, αλλά αισθάνομαι ότι αισθάνονται πίεση χρόνου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφια •Μανικιούρ
Δημητρα Β.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Κυριακή•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
άψογη εξυπηρέτηση όπως πάντα ! όλο το team φοβερό ! ☺️❤️