Ηταν ώρα απόλαυσης σε ένα ωραίο περιβάλλον, με ευχάριστο και ευγενικό προσωπικό και ωραία και προσεκτική δουλειά! Επισκεφτείτε το και θα το διαπιστώσετε!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
ΤΣΑΜΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα όπως πάντα 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ