Η εμπειρια μου και στα δυο ραντεβου που ειχα κλεισει για νυχια και για χτενισμα ηταν εξαιρετικη.Ευχαριστο περιβαλλον,καθαρο,οι κοπελες πολυ καλες στη δουλεια τους και εκτιμησα σε οτι απορια ειχα που μου ειπαν την αληθεια.Σιγουρα θα συνεχισω να πηγαινω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφια •Μανικιούρ
Κωνσταντινα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλη εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ
Ευγενία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενέστατοι όλοι. Τέλειο αποτέλεσμα!
Εξυπηρετήθηκε από Φερωνίκη •Ανταύγειες για Γυναίκες
Σωτηρια Κ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, γρήγορη εξυπηρέτηση, πολύ προσεχτική δουλειά κ κυρίως καλή διάθεση από τα κορίτσια