Η Κατερίνα έκανε πολύ προσεγμένη, γρήγορη και μεθοδική δουλειά, όπως πάντα. Ο χώρος του μαγαζιού είναι πεντακάθαρος και το προσωπικό πρόσχαρο και φιλικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αναστασία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια και το αποτέλεσμα πάρα πολύ καλό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΡΟΥΣΣΟΥ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά τα κορίτσια, πολύ καλή δουλειά και ο χώρος πολύ προσεγμένος!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευη Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο φιλικό περιβάλλον
Επαγγελματισμός στη παροχή υπηρεσιών