Πολύ ευγενική κ χαμογελαστή! Δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα! Άψογο μανικιούρ λεβάντα περλέ 🥰😍
STAMATIA•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα πολύ καλά!!πάντα εξυπηρετικοί και χαμογελαστοί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
KATERINA•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γενικά ήμουν πολύ ευχαριστημένη από το προσωπικό όσες φορές το έχω επισκεφτεί. Σήμερα όμως δεν έμεινα ευχαριστημένη. Άλλο χτένισμα ζήτησα από την κοπέλα που με έλουσε και με άλλο έφυγα.