Ήταν όλα επαγγελματικά.με έχουν κουρεύει όλοι οι επαγγελματίες του κομμωτηρίου και όλοι ήταν άριστοι.
Απίστευτο αυτό το μαγαζί έχει επαγγελματίες με προσοχή και ενδιαφέρον στον πελάτη.
Εξυπηρετήθηκε από Μαρια •Κούρεμα Αντρικό
john sardelis•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο αποτέλεσμα και τελεια περιποίηση καθόλη τη διαδικασία! ευχαριστώ!
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Eri•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση και πολύ ευγενικό προσωπικό!
Εξυπηρετήθηκε από Jimmies_Δημητρης Chrys•Κούρεμα Φράντζας
Μαίρη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ζωή κ ο Αρθούρος είναι ευχάριστοι, εξυπηρετικοί τόσο όσο κ αυθεντικοί.